+48 733 634 761(pn-pt; 9-16)  sklep kawa zamówienie kawa@swiezowypalana.pl kawa świeżo palona GRATIS od 99 zł  dostawa gratis w 24h od wypalenia

Dostawa

Szybka dostawa gratis świeżo palonej kawy do domu i biura

 NAZWA OPIS CZAS DOSTAWY KOSZT

DOSTAWA GRATIS KURIER I PACZKOMAT DLA ZAMÓWIEŃ OD 99 ZŁ

 

Kurier

Wysyłka Kurierem do 3 dni roboczych.

Zostaniecie Państwo uprzedzeni e-mailem i sms-em o dacie i godzinach dostawy z możliwością przekierowania.

Jeżeli w zamówieniu występują kawy z różnym terminem wysyłki, wiążącym terminem jest termin dłuższy.

1-2 dni robocze

13 zł

     

Paczkomat

Wysyłka Paczkomatem do 3 dni roboczych.

Jeżeli w zamówieniu występują kawy z różnym terminem wysyłki, wiążącym terminem jest termin dłuższy.

1-2 dni robocze  

10 zł 

     

Kurier

Wysyłka Kurierem w dniu złożenia zamówienie, jeżeli zostało złożone i opłacone w dniu roboczym do godziny 12:00, lub w następnym dniu roboczym. 

Zostaniecie Państwo uprzedzeni e-mailem i sms-em o dacie i godzinach dostawy z możliwością przekierowania.

1-2 dni robocze  

25 zł

     

Paczkomat

Wysyłka Paczkomatem w dniu złożenia zamówienie, jeżeli zostało złożone i opłacone w dniu roboczym do godziny 12:00, lub w następnym dniu roboczym.

1-2 dni robocze  

25 zł

     

Dostawa EU

Wysyłka do większości krajów Unii Europejskiej (Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Holandia, Irlandia, Litwa, Wielka Brytania, Szwecja, Węgry, Włochy, Słowenia, Słowacja, Rumunia.) do 3 dni roboczych.

Darmowa dostawa dla zamówień od 600 zł

 3-8 dni roboczych

120 zł

 
 

Pobranie

Płatność za zamówienie przy odbiorze przesyłki gotówką lub kartą do rąk Kuriera lub w Paczkomacie.    

+5 zł


Palarnia Kawy  

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:

Dom Kawy Sochaccy

Dostarczamy kawy świata wypalane na Twoje indywidualne zamówienie.

Kawy świeżo palone wysyłamy do 24h od wypalenia lub szybciej!

 

zamówienia mailowe

kawa@swiezowypalana.pl 

 

zamówienia telefoniczne

Zadzwoń! 48 733 634 761

Poniedziałek - Piątek w godzinach 9-16


Przesyłki zagraniczne

Dostawa EU

Za granice nie wysyłamy przesyłek pobraniowych.

Przesyłki zagraniczne realizowane są poprzez różnych dostawców usług.

 

 

Realizacja zamówień

Do  wypalenia kawy przystępujemy po otrzymaniu od Państwa zamówienia i wpłynięciu płatności (nie dotyczy zamówień "za pobraniem", ich realizację rozpoczynamy po wpłynięciu zamówienia). W planie palenia, w pierwszej kolejności realizujemy wypały dostawy "Wysyłka Dziś", następnie realizowane są wypalenia dostawy Standard zgodnie z kolejnością uzyskania status "opłacone". Plan palenia zamykany jest o godzinie 8:00 rano każdego dnia roboczego.

Kawy wypalamy w każdym dniu roboczym i wysyłamy do 24 h po wypaleniu. Przy każdej z kaw, w trakcie składania zamówienie, można dodatkowo zaznaczyć opcję Extra Fresh "Kiedy wypalić kawę?", wówczas kawa będzie wypalona w dniu wysyłki.

Dni robocze przy realizacji zamówienia; dzień pierwszy to dzień roboczy następujący po dniu złożenia i opłacenia zamówienia.

Dla zamówień złożonych w dni wolne, dniem złożenia zamówienia jest pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym.


Dane kontaktowe firmy

SwiezoWypalana.pl - Kamila Sochacka, 05-552 Wólka Kosowska, ul. Wesoła 60/60 C,  NIP: 5482195512, REGON: 369047174  Telefon: +48 733 634 761 KONTO BANKOWE: Citi Bank 76 1030 0019 0109 8503 0016 0313


Czym są Paczkomaty?

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Osoba robiąca zakupy w sklepie SwiezoWypalana.pl – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru w momencie dostarczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

Przesyłka trafia do Paczkomatu zwykle w przeciągu 1-3 dni roboczych po nadaniu przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach (około 4% wszystkich wysyłek realizowanych przez operatora Paczkomatów - firmę InPost) - przesyłka może dotrzeć do Paczkomatu z opóźnieniem. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 2 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę do nadawcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl