
Szybka dostawa gratis świeżo palonej kawy do domu i biura
NAZWA | OPIS | CZAS DOSTAWY | KOSZT | |
DOSTAWA GRATIS KURIER I PACZKOMAT NA TERENIE POLSKI DLA ZAMÓWIEŃ OD 99 ZŁ
|
||||
Kurier
|
Wysyłka Kurierem. Standardowo wysyłka zamówionych kaw następuje w ciągu 48 godzin od przyjęcia zamówienia do realizacji. Wypalanie kawy i wysyłka dokonywana jest od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Od momentu wysyłki przewoźnik powinien dostarczyć paczkę do 48 godzin. Dokładamy starań, aby całkowity czas dostawy nie był dłuższy, niż 4 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zostaniecie Państwo uprzedzeni e-mailem i sms-em o dacie i godzinach dostawy z możliwością przekierowania. Powtórna wysyłka nie odebranej przesyłki + 26 zł ( suma kosztu zwrotu i koszt ponownej wysyłki). |
do 48 godzin |
13 zł |
|
Paczkomat
|
Wysyłka Paczkomatem. Standardowo wysyłka zamówionych kaw następuje w ciągu 48 godzin od przyjęcia zamówienia do realizacji. Wypalanie kawy i wysyłka dokonywana jest od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Od momentu wysyłki przewoźnik powinien dostarczyć paczkę do 48 godzin. Dokładamy starań, aby całkowity czas dostawy nie był dłuższy, niż 4 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zostaniecie Państwo uprzedzeni e-mailem i sms-em o dacie i godzinach dostawy z możliwością przekierowania. Powtórna wysyłka nie odebranej przesyłki + 20 zł ( koszt zwrotu i koszt ponownej wysyłki). |
do 48 godzin |
10 zł |
|
Dostawa EU |
Wysyłka do większości krajów Unii Europejskiej (Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Holandia, Irlandia, Litwa, Wielka Brytania, Szwecja, Węgry, Włochy, Słowenia, Słowacja, Rumunia.) do 3 dni roboczych. Darmowa dostawa dla zamówień od 600 zł Powtórna wysyłka nie odebranej przesyłki + 240 zł ( suma kosztu zwrotu i koszt ponownej wysyłki). |
3-8 dni roboczych |
120 zł |
|
Pobranie |
Płatność za zamówienie przy odbiorze przesyłki gotówką lub kartą do rąk Kuriera lub w Paczkomacie. |
+5 zł |
KAWY WYPALAMY I WYSYŁAMY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
![]() |
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU: |
Dostarczamy kawy świata wypalane na Twoje indywidualne zamówienie.Kawy świeżo palone wysyłamy do 24h od wypalenia lub szybciej! |
|
zamówienia mailowekontakt |
|||
zamówienia telefoniczneZadzwoń! 48 733 634 761Poniedziałek - Piątek w godzinach 9-16 |
Przesyłki zagraniczneDostawa EU Za granice nie wysyłamy przesyłek pobraniowych. Przesyłki zagraniczne realizowane są poprzez różnych dostawców usług. |
Realizacja zamówieńDo wypalenia kawy przystępujemy po otrzymaniu od Państwa zamówienia i wpłynięciu płatności (nie dotyczy zamówień "za pobraniem" ich realizację rozpoczynamy po wpłynięciu zamówienia). W planie palenia umieszczone są zamówienia zgodnie z kolejnością uzyskania status "opłacone". Plan palenia zamykany jest o godzinie 8:00 rano każdego dnia roboczego. Kawy wypalamy w każdym dniu roboczym za wyjątkiem piątków. Zamówienia złożone popołudniu w czwartek i piątek - zostaną wypalone i wysłane w poniedziałek. Kawy wypalamy w dniu wysyłki Dni robocze przy realizacji zamówienia; dzień pierwszy to dzień roboczy następujący po dniu złożenia i opłacenia zamówienia. Dla zamówień złożonych w dni wolne, dniem złożenia zamówienia jest pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym. |
|
Dane kontaktowe firmySwiezoWypalana.pl - Kamila Sochacka, 05-552 Wólka Kosowska, ul. Nadrzeczna 36, NIP: 5482195512, REGON: 369047174 Telefon: +48 733 634 761 KONTO BANKOWE: Citi Bank 76 1030 0019 0109 8503 0016 0313 |
Czym są Paczkomaty?
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Osoba robiąca zakupy w sklepie SwiezoWypalana.pl – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru w momencie dostarczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
Przesyłka trafia do Paczkomatu zwykle w przeciągu 1-3 dni roboczych po nadaniu przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach (około 4% wszystkich wysyłek realizowanych przez operatora Paczkomatów - firmę InPost) - przesyłka może dotrzeć do Paczkomatu z opóźnieniem. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.
Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 2 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę do nadawcy.