
Skontaktuj się z nami przed wysyłką w celu ustalenia szczegółów.
Reklamacje staramy się rozpatrywać zgodnie z wolą klienta. Satysfakcja naszego klienta jest dla nas najważniejsza.
Po przyjęciu przez nas towaru zwrot gotówki odbywa się w ciągu 10 dni od przyjęcia towaru na Państwa rachunek bankowy. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem.
W przypadku reklamacji należy najpierw wysłać do nas wiadomość na adres sklep@SwiezoWypalana.pl. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko, numer zamówienia i opisać przedmiot reklamacji.
Na podstawie
Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38, Rozdz. 4 pkt. 3 Odpowiednio w regulaminie sklepu pkt 21.
Kawy w ofercie SwiezoWypalana.pl są produktami przygotowywanymi na zamówienie Klienta (wypalanymi na jego indywidualne, oznaczone zamówienie), wobec czego zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, Konsumentom nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy / zwrotu zakupionej kawy.