Masz pytania +48 733 634 761(pn-pt; 9-16)  sklep kawa zamówienie kawa@swiezowypalana.pl kawa świeżo palona GRATIS OD 99 ZŁ  dostawa gratis w 24h od wypalenia

Zwroty i reklamacje

nami przed wysyłką w celu ustalenia szczegółów.

Reklamacje  staramy się rozpatrywać zgodnie z wolą klienta. Satysfakcja naszego klienta jest dla nas najważniejsza.

Po przyjęciu przez nas towaru zwrot gotówki odbywa się w ciągu 10 dni od przyjęcia towaru na Państwa rachunek bankowy. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem.

W przypadku reklamacji należy najpierw wysłać do nas wiadomość na adres sklep@SwiezoWypalana.pl. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko, numer zamówienia i opisać przedmiot reklamacji.

Na podstawie 

Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38, Rozdz. 4 pkt. 3 Odpowiednio w regulaminie sklepu pkt 21.

Kawy w ofercie SwiezoWypalana.pl są produktami przygotowywanymi na zamówienie Klienta (wypalanymi na jego indywidualne, oznaczone zamówienie), wobec czego zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, Konsumentom nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy / zwrotu zakupionej kawy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl