Subskrypcja kawy na SwiezoWypalana.pl

Jak to działa?

Każdą kawę dostępną w ofercie SwiezoWypalana.pl, można kupić poprzez usługę „Subskrypcja kawy”. Usługę uruchamiamy, żeby zakupy kawy były jeszcze wygodniejsze. Dzięki usłudze „Subskrypcja kawy”, nie musicie Państwo pamiętać o tym, kiedy zamówić swoją kawę. Jedna transakcja i od teraz to my będziemy o wszystkim pamiętać. Subskrypcję można w każdej chwili przerwać, bez dodatkowych opłat. Subskrypcja kawy trwa tyle czasu ile Państwo sobie życzycie lub do czasu kiedy kawa przestanie być dostępna w ofercie.

Jak mogę kupić subskrypcję kawy na SwiezoWypalana.pl

Przy kawach dostępnych w ofercie sklepu z kawą, znajdują się pola wyboru kawy; takie jak "Ile kawy","Kawa ziarnista czy mielona",...Wystarczy przy polu wyboru numer 5 zaznaczyć "Zamawiam subskrypcję tej kawy". Zaznaczając pole wyboru określamy jak często palarnia ma wysyłać Państwu subskrypcję kawy. Oferujemy wysyłki co tydzień, co 2 tygodnie, co 3 tygodnie lub co 4 tygodnie. Dla lepszego dostosowania ilości kawy do Państwa potrzeb, pomoże tez wybór w pierwszym polu, gdzie można określić jaką ilość kawy mamy wysyłać. Wybór jest od 250 g do 5-6 kg, przy jednorazowej wysyłce. Zaznaczenie pola "Zamawiam subskrypcję tej kawy" nie zmienia ceny jednostkowej wysyłki - ponieważ subskrypcja kawy na SwiezoWypalana.pl jest bez dodatkowych kosztów.

Skąd mam wiedzieć kiedy wyślecie do mnie kawę?

Na 2-3 dni przed każdorazową wysyłką, będziemy przesyłać do Państwa e-mail z informacją, że w systemie sklepu pojawiło się zamówienie kawy wynikające z Państwa subskrypcji. 

Jak opłacić subskrypcję kawy?

Subskrypcja jest opłacana za każdą wysyłkę kawy z osobna. W e-mailu poprzedzającym wysyłkę, znajdziecie Państwo całkowitą kwotę pojedynczej przesyłki kawy oraz link do płatności w systemie Przelewy24. Płatności można dokonać poprzez wspomniany link, bezpośrednio na konto SwiezoWypalana.pl lub przez pobranie. Jeżeli do dnia realizacji wysyłki nie otrzymamy płatności za subskrypcję kawy, wysyłka zostanie przesłana za pobraniem. W obu dostępnych formach przesyłki (Paczkomat/Kurier) istniej możliwość płatności karta kredytową.

Jaki jest koszt subskrypcji kawy?

Nie ma kosztów dodatkowych subskrypcji kawy. Płaci się za kawę, tyle samo jak przy jednostkowym zamówieniu takiej samej kawy. Koszt subskrypcji kawy to jednorazowy koszt wybranej kawy ze strony sklepu oraz koszt wybranej formy dostawy. Jeżeli subskrypcja jest wysyłana za pobraniem dodatkowo doliczany jest koszt pobrania. Jeżeli wartość wybranej kawy przekracza próg Darmowej Dostawy, wówczas nie są naliczane koszty dostawy.

Jak i kiedy można anulować subskrypcję?

Wystarczy wysłać do nas e-mail z informację, że rezygnujecie Państwo z kolejnych wysyłek subskrypcji kawy. Informację musimy otrzymać minimum 48 godzin przed wysyłką. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów anulowania.

Jak mogę zmienić kawę w subskrypcji?

Wystarczy przesłać nam informację drogą mailową na minimum 48 godzin przed wysyłką, jaką kawę mamy wysyłać w ramach subskrypcji.

Jaka kawa będzie wysyłana w subskrypcji?

Dokładnie taka sama jak Państwo zamówiliście za pierwszym razem (rodzaj kawy, wypalenie, mielenie czy waga paczki). Kawę również dostarczymy w taki sam sposób jak za pierwszym razem. Jeżeli zechcecie Państwo coś zmienić wystarczy nas o tym poinformować minimum 48 godzin przed wysyłką.

ABONAMENT A SUBSKRYPCJA

  ABONAMENT SUBSKRYPCJA
WYGODA Pełny komfort, jedna transakcja i wszystko działa automatycznie. Konieczność opłacania, każdej dostawy z osobna.
KOSZTY Cena wybranej kawy, brak kosztów dostaw przy abonamentach od 6 przesyłek Cena wybranej kawy oraz koszt dostawy.
ANULOWANIE Tak, nastąpi zwrot opłat za niezrealizowane przesyłki. Tak
CENA KAWY Gwarancja ceny kawy przez cały okres abonamentu Aktualna cena kawy ze strony sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl